pátek 26. prosince 2008

Totální ztráta rozumu

Chci být Tvou ženou do skonání
za ruku vést se životem
kam vstoupil jsi tak znenadání
teď ztrácím slova, šeptám jen: "je t'aime"

V žilách mám litry endorfinu
na očích klapky mámení
že nejsem objektivní říkám na rovinu
vždyť lítám metr nad zemí

Chci být Tvou ženou, lásko má,
i když se známe jenom krátce
Tvá vyznání se zdají být tak upřímná
každé Tvé slovo zní mi neskutečně sladce

Denně chci vedle Tebe uléhat
posetá stovkami Tvých polibků
zamilovanou nechci jenom hrát
postavu z Shakespearových úryvků

Zhmotněná představa drží mě za ruku
vysněná skutečnost opouští sen
na lásku nedá mi nikdo záruku
však v tuhle chvíli šťastná jsem

Chci být Tvou ženou - právě tak to cítím
když domlouvám se se svou ozvěnou
pošlu Ti obálku posetou kvítím
najdeš mě uvnitř vloženou...

Žádné komentáře: