neděle 26. října 2008

Kouzlo nalezení

Miluji, toužím...není toho málo
a skromná dál už nechci být
chci získat toho, o kom se mi zdálo
a s ním dál krásné chvíle žít
v polibcích hledat kouzlo nalezení
v dotycích nechat tělo rozplynout
v mazlení vnímat chvíle okouzlení
jediné místečko neminout...
vpíjet se do Tvých hebkých očí
Tvé měkké dlaně po svém těle vést
mé hříšné myšlenky snad nejsou zločin
slíbils mne v náručí svém nést...
Já na tu náruč stále čekám
vzrušení z čekání mi nedá spát
když noční tma po těle stéká
s Tebou chci na schovku si hrát
schovat se ve tmě pod Tvou deku
a čekat až mě objevíš
Ty chodíš kolem...to je k vzteku!!!
tak blízko, a Ty mě nevidíš...
Já vím, že víš, jen napínáš mě
nás obou smysly zmámené
v očekávání té velké vášně
které už neumím říct NE
...mezi Tvé údy svými vpletená...
vášeň má přednost před spánkem...
dvě těla potem slepená
milostná hra vlka s beránkem...

Žádné komentáře: