čtvrtek 27. listopadu 2008

Dieta

K snídani dala bych si pohlazení
po vlasech, po tváři, po bříšku i níž...
a porci milování - nad něj není
já ráda snídám hodně, víš?

Na přesnídávku postačí mi polibek
ještě tu snídani mám v živé paměti
jen slůvka sladká kdybys řek´
v ústech se rozplynou mi v zápětí.

Na oběd mohli bychom někam ven
piknik si v parku udělat
milovat se pod kaštanem
dalšími polibky se ládovat...

Svačinu vynechat - to byl by hřích
chci zas Tvé tělo ochutnávat
hladit je, tonout v polibcích
lalůčky ušní ožužlávat.

Ve světle svíček bych chtěla večeřet
prostřít si Tvoje nahé tělo
a až se sejde se rtem ret
svléknout i sebe - to by se mi chtělo.

Jazykem hledat nejchutnější místa
a pak se jimi opájet
nejlepší dieta - tím jsem si jistá
já chci ji s Tebou vyzkoušet...

Žádné komentáře: